arrow-left-lightarrow-leftarrow-right-lightarrow-rightarrow-thin-left arrow-thin-right browser-search cup heart indicator laptop layers layout-4boxes layout-sideleft mail-heart mail map-pin mixer mouse nav paintbucket pencil-ruler phone picture play video
BL41

Absolut

Klant: Absolut – Pernod Ricard

Case: Absolut #AbsolutNights Euro Pride 2016

Categorie: Brand activation

Briefing

Absolut is als één van de grootste vodka labels sterk vertegenwoordigd in het creatieve nachtleven over de gehele wereld. Met de limited edition fles The Mix moest dit tijdens de Euro Pride 2016 in Amsterdam nogmaals onderstreept worden met een treffende activatie voor 3 toonaangevende Amsterdamse clubs met als thema visual technology.

Oplossing

We ontwikkelde een interactieve dansinstallatie waarmee bezoekers van de club de visuals live konden beïnvloeden. Social content werd gecreëerd door van alle dansers een eigen aftermovie te maken en deze te publiceren op de speciaal ontwikkelde actiepagina www.absolutnights.nl/pride. De activatie leverde een leuke interactie tussen Absolut en de bezoekers.