arrow-left-lightarrow-leftarrow-right-lightarrow-rightarrow-thin-left arrow-thin-right browser-search cup heart indicator laptop layers layout-4boxes layout-sideleft mail-heart mail map-pin mixer mouse nav paintbucket pencil-ruler phone picture play video
BL41

BOS ice tea X IFFR

Klant: BOS ice tea

Case: Rotterdam als stad activeren en bekend krijgen met BOS ice tea.

Categorie: Rotterdam activation

Briefing

BOS ice tea is het snelst groeiende ice tea merk van Europa. Het biologische drankje komt in verschillende smaken en onderscheidt zich voornamelijk door branding en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Rotterdam is een relatief nieuwe markt. Hoe bereik je met één event een hele grote creatieve doelgroep in een stad die past bij BOS ice tea?

Oplossing

Door een samenwerking met IFFR (Internationaal Film Festival Rotterdam) aan te gaan en naast te zorgen voor aanwezigheid in alle barren van het festival 2,5 week lang. Zorgde wij voor een verfrissende cocktail activatie tijdens de opening en sluiting van het festival in De Doelen. Daarnaast werd er op verschillende locaties visuele ondersteuning geboden om het merk bij de bezoekers onder de aandacht te krijgen.