arrow-left-lightarrow-leftarrow-right-lightarrow-rightarrow-thin-left arrow-thin-right browser-search cup heart indicator laptop layers layout-4boxes layout-sideleft mail-heart mail map-pin mixer mouse nav paintbucket pencil-ruler phone picture play video
BL41

Original Long Drink

Klant: Original Long Drink

Case: Zomer 2016 activatie

Categorie: Brand activation & Rotterdam activation

Briefing

Original Long Drink is een relatief nieuw gin mixdrankje uit Finland. Inmiddels verkrijgbaar in de AH en verschillende horecazaken in voornamelijk Noord-Holland en langs de kustregio. Original Long Drink heeft BL41 gevraagd een activatie te bedenken om bij de juiste doelgroep in Rotterdam onder de aandacht te komen. 

Oplossing

Rotterdam is een nieuwe markt voor Original Long Drink. Om deze te betreden hebben wij ervoor gekozen gebruik te maken van het grote festival aanbod in de stad. Om een diverser grote doelgroep te bereiken hebben wij gekozen voor drie uiteenlopende festivals; Modular festival, Triangle festival en Rotterdamse rave. Naast het schenken van Original Long Drink op “the perfect serve” manier verzorgde wij sampling vanuit mobiele barren op het terrein en visuele aanwezigheid op het terrein.